Pro internetové podnikání nebo jakoukoliv jinou obdobnou činnost je potřeba mít kvalitní web. A to nejen proto, že by se ten nekvalitní nikomu nelíbil, ale přímo proto, že by na ten nekvalitní lidé ani nechodili. Kdyby někdo nabízel něco na internetu na webu plném nedostatků, měl by jistotu, že tu ani v nejmenším neuspěje.
Jenže oni nejednou neuspějí nejen ignoranti, kterým je vše jedno a kteří si pořídí jakýkoliv web, jen když je tento laciný a jakž takž fungující. Velice často se na internetu nedaří ani lidem, kteří k této své činnosti přistupují skutečně zodpovědně. A to proto, že nikdo neví všechno, a tak se může chyby dopustit kdekdo. A na nedostatky se na síti doplácí, ta nemá pro nedokonalost pochopení.
A co má tedy dělat ten, kdo skutečně touží po úspěšném podnikatelském webu, jenže se mu tu pořád z nějakého důvodu nedaří? Co si má počít ten, kdo by na svém webu potřeboval dost vysokou návštěvnost, jenže se momentálně raduje třeba i jenom z ojedinělých návštěvníků?
Když chce někdo zvrátit osud svého internetového podnikání k lepšímu, učiní nejlépe, když mu pomůže zkušený SEO specialista. A to proto, že je zde ideální pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO.
Když se totiž nějaký web potýká s nedostatečnou návštěvností, znamená to velice pravděpodobně, že neodpovídá svými parametry tomu, co očekávají od ideálních webů internetové vyhledávače. Když vyhledávač podobný web nalezne, uloží si ho, prozkoumá a podle porovnání s ideálem mu přiřkne příčku, na které se bude tento web internetovým vyhledávačem hledajícímu člověku zobrazovat. A zatímco odkaz na předních pozicích vzbuzuje zájem, to ostatní už hledající lidi nezajímá.
A když se absolvuje SEO konzultace a web se odborně vylepší, dosáhne se ve vyhledávačích jeho posunu vpřed. A tím se automaticky zvýší i jeho návštěvnost. Která je prvním předpokladem úspěchu.